FAQs

Welcome to our support portal

Frequently Asked Questions

  1. There are no frequently asked questions was found.

Latest Questions

  1. Är det gratis att lämna tillbaka en penna?

    Att returnera din produkt är endast gratis om Penshop har levererat en felaktig vara eller gravyr. Om så är fallet får du en gratis returetikett och kostnaden krediteras. Vänligen kontakta oss på info@penshopeurope.com.

    Read more
  2. Kan jag lämna tillbaka en penna som har gravyr?

    Tyvärr tar vi inte tillbaka graverade pennor om inte ett fel i graveringen har gjorts av Penshop.

    Read more
  3. Kommer pennorna i en låda?

    Alla lyxpennor levereras i en matchande presentförpackning. Detta gör presenten ännu mer personlig och pennan kan förvaras säkert.

     

    Read more
  4. Vart skickar jag min penna för reparation?

    Du kan returnera din beställning inom 30 dagar efter mottagandet till:

    Penshop Europe B.V.
    Edisonstraat 11 A
    4004 JL Tiel
    Nederländerna

    Read more
  5. Min reservoarpenna fungerar inte som den ska. Vad kan jag göra?

    Om din reservoarpenna inte fungerar är det bäst att blötlägga niben över natten i en kopp ljummet vatten med en droppe tvättmedel. Skölj spetsen ordentligt och låt den torka, lägg sedan en patron i reservoarpennan och skriv med den. Detta borde lösa problemet.

    Read more
  6. Jag skulle vilja beställa flera pennor. Kan jag skicka in en separat namnlista?

    Naturligtvis är det möjligt att beställa mer än en penna med en separat namnlista via Penshop. Vid beställning via webbshopen, fyll i de två graveringsraderna "PER MAIL". Observera: lägg inte in någon annan text än ''PER MAIL'', annars kommer denna text att graveras på pennorna. Skicka sedan ditt ordernummer och namnlistan som ska graveras via e -post till info@penshopeurope.com.

    Read more
  7. Kan jag få min logotyp graverad och vad kostar de extra?

    Förutom att köpa pennor och reservoarpennor på Penshop är det möjligt att ha din logotyp graverad på en penna. Installationskostnaderna för att gravera en logotyp är +- kr380 €. Graveringskostnaderna per bit är +- kr11. Logotypen måste bedömas för teknisk genomförbarhet i förväg. För ytterligare frågor, vänligen kontakta vår kundtjänst via e -postadressen info@penshopeurope.com

    Read more
  8. Kan jag få en faktura utan moms?

    Enskilda näringsidkare och företag utanför Nederländerna kan få en faktura utan moms om du har ett giltigt och verifierbart skattenummer. Skapa ett konto som företagskund med ditt företagsnummer för verifiering. För mer information om förfaranden, vänligen kontakta kundtjänst via webbplatsen.

    Read more